Liity jäseneksi

Kiinnostaako jäsenyys?

MLL Fiskarin jäsenenä nautit edullisimmista harrastushinnoista ja jäsenille suunnatusta ohjelmasta. MLL:n jäsenenä saat myös Mannerheimin Lastensuojeluliiton Lapsemme –lehden sekä monenlaisia etuja, joista kerrotaan sekä lehdessä että liiton sivuilla

MLL Fiskarin jäsenmaksu on
Jäsen 25 € /hlö (aikuinen)

Kun aikuinen ilmoittautuu jäseneksi voi hän samalla ilmoittaa jäseniksi alaikäiset lapsensa, jolloin hekin saavat omat etuja antavat jäsenkorttinsa. Alaikäiset lapset eivät voi olla jäseniä, jos perheessä ei ole aikuisjäsentä.  15-17–vuotiaita kutsutaan nuorisojäseniksi. 18 vuotta täytettyään nuorisojäsenet eivät automaattisesti siirry aikuisjäseniksi, vaan jäseneksi täytyy itse ilmoittautua.

Jäsenkortti ja lasku saapuvat aikanaan postitse MLL:n valtakunnallisesta toimistosta.

Jäsenedut:

Valtakunnalliset jäsenedut.

Fiskarsin paikallisyhdistys järjestää vuosittain useita tapahtumia ja retkiä lapsiperheille.

Kun teet jäsenhakemusta hae Fiskarin yhdistystä postinumerolla 10470 niin löydät meidät!