Toimintaa lapsiperheille

Kerhotoiminnan lisäksi MLL Fiskari tukee lapsille, lapsiperheille ja nuorille suunnattuja projekteja ja harrastuksia. Olemme jalkapalloseura FC Fiskarsin Saksipotkun pääsponsori ja tuemme myös paikallisen Partiolippukunta Polariksen toimintaa sekä useita muita lapsille ja nuorille suunnattuja projekteja ja tapahtumia vuosittain. Järjestämme myös perheille suunnattuja retkiä ja teemapäiviä muutaman kerran vuodessa.

MLL Fiskari tukee myös nuorten työllistymistä suuntaamalla vuosittain varoja Fiskars Kyläseuralle, joka organisoi nuorten kesätyöllistymistä Fiskarsissa.

Tule mukaan järjestämään toimintaa!

Osa yhdistyksemme tapahtumista, retkistä ja kerhoista järjestetään vapaaehtoisvoimin. Onko sinulla retki-idea tai haluatko tehdä jo olemassa olevasta tapahtumasta entistä paremman? Haluatko kerhonvetäjäksi? Haluatko päivittää kotisivuja tai tehdä vaikuttamistyötä?

Yhdistyksen aktiivit perehdyttävät sinut yhdistyksen toimintaan ja arvoihin, joten tiedät mitä vapaaehtoisena voit tehdä ja ketkä ovat lähimmät tukihenkilösi. Yhdessä tehden tutustut moniin ihmisiin ja olet mukana tekemässä toiminta-alueestamme hyvää asuinpaikkaa lapsiperheille. Aktiivisena vapaaehtoisena voit myös osallistua MLL:n järjestämiin koulutuksiin. Voit tehdä vähän tai paljon - sen mitä sinun arkeesi mahtuu.

KERHOT OVAT KAIKILLE AVOIMIA JA MAKSUTTOMIA

Kerhojen MLL:n yhteyshenkilö Hanna Räisänen h.a.raisanen(a)gmail.com

Musiikkileikkikoulu 0-6 v.
maanantaisin
16.15 -17.00 (0-2v.)
17.00 -17.45 (3-5v.)

Isidorintie 5 as 2
Muskarissa tutustutaan yhdessä musiikkiin laulun, leikin, liikkeen ja askartelun kautta erilaisia rytmisoittimia ja rekvisiittaa hyödyntäen. Tavoitteena on tukea lapsen kehitystä, tarjota positiivisia kokemuksia musiikin parissa ja luoda yhdessä.

Ohjaajana toimii Ulrika Ekström, KM / musiikkipedagogi.

Ilmoittautumiset ja lisätiedot:

ulrikamh.ekstrom(a)gmail.com tai puhelimitse 050 537 2948.

Perhekerho
maanantaisin
klo 10-13

Kylätila Opintie 5 (keltainen talo), Fiskars

Perhekerho kokoontuu elokuussa Fiskarsin leikkipuistossa ja syyskuusta lähtien jälleen Kylätilalla.

Kaikille avoin kerho, jossa vapaata leikkiä ja puuhastelua, kahvittelua ja vertaistukea.

Pallokerho

tiistaisin
1-3-luokkalaisille, klo 16-17

Fiskarin koulun liikuntasali, Opintie 5
Suorituspaineista vapaata pallottelua sekä erilaisia pelejä ja leikkejä osallistujien toiveiden mukaan.

Ohjaaja Sampo Daniel

MLL:n ylläpitämä Fiskarsin skeittiparkki on kaikkien skeittaajien ja skuuttaajien vapaassa käytössä. Toivomme, että skeittiparkilla noudatetaan toisia huomioonottavia toimintatapoja.

• Älä tuo alueelle lavoja tai muuta tavaraa.
  • Älä lainaa viereisistä kiinteistöistä mitään lupaa kysymättä.
  • Graffiteja saa tehdä ainoastaan parkin betoniseinään.
  • Ota huomioon muut skeittiparkilla olijat.
  • Skeittiparkki on tarkoitettu harrastuskäyttöön ja on ensisijaisesti tarkoitettu skeittaajille ja skuuttaajille.

Muu kerhotoiminta

Ollin bändikerho
tiistaisin ja perjantaisin

Partiokolo, Fiskarsintie
(Puimalan ja Fiskarsintien välissä oleva rakennus, jossa ramppi ylös)

Musiikki on mielekäs harrastus, jossa ei tarvitse kilpailla vaan saada yhteissoitto hyvän kuuloiseksi. Kerho soveltuu vasta-alkajille ja musiikin harrastajille 1-9- luokkalaisille.

Soitamme myös valmiita kappaleita, mutta pääpaino on itse sävelletyillä kappaleilla, jolloin soittajien omat ideat löytävät paikkansa musiikissa. Kerhossa kokeillaan monia soittimia ja myös laulua sekä sanoitusta. Bändien on tarkoitus soittaa joka vuosi 1-3 konserttia. Esiintymisiin valmistauduttaessa olisi hyvä sitoutua harjoituksissa käymiseen.

Osallistumismaksu on 90 € / puoli vuotta. MLL Fiskari tukee bändikerhon toimintaa.

Ohjaaja Olli Kari
Ilmoittautumiset ja lisätiedot: olmeri79(a)gmail.com